Menu

Оптимізація обробки замовлень на сайті TUFISHOP

19/03/2024

Дорогі друзі!

TUFISHOP повідомляє про нові зміни на сайті, які спрямовані на полегшення процесу замовлення та покращення зв'язку з клієнтами.

З метою покращення обслуговування клієнтів, TUFISHOP впроваджує нову систему оптимізації роботи колл-центру. Тепер, при оформленні замовлення на сайті, клієнти можуть вказати, чи бажають отримати додаткову консультацію. Ми вам перетелефонуємо, якщо у вас виникнуть додаткові питання, а також якщо ви поставите галочку "тут". Всі замовлення з приміткою "зателефонувати для підтвердження" будуть перевірені колл-центром, інші будуть автоматично оброблені, за винятком замовлень з оплатою через приват24 або моно.

Крім того, важливо зазначити, що деякі типи замовлень не будуть опрацьовуватися автоматично. Серед них:

  1. Замовлення з оптового акаунту.
  2. Замовлення з вказаною опцією "Хочу опт".
  3. Товари косметології.
  4. Товари, які потребують індивідуального замовлення.

TUFISHOP завжди працює над удосконаленням своїх послуг, щоб забезпечити клієнтам максимальний комфорт та задоволення від покупок. Будьте впевнені, що наш колл-центр завжди готовий надати вам необхідну допомогу та консультацію.

Дякуємо за ваш вибір!