Меню

Історія бренду TUFI profi

29/10/2022

 

Історія бренду TUFI profi розпочалася у 2015 році, коли у двох людей з'явилася ідея створити унікальний бренд товарів для нейл-індустрії! Амбітні плани власниці показали, що якщо бачити успіх у всіх планах роботи, то можна легко перетворити поличку в салоні краси, на якій було 10 відтінків гель-лаку, на один із найуспішніших брендів України.

Ім'я бренду

Назва TUFI profi була пов'язана із назвою компанії TUFISHOP. На цю тему йшло багато суперечок, але рішення було ухвалено. Слово “profi” відображає цінності та погляди на продукт. Творці бренду вважають його якісним, професійним та водночас доступним.

Перша продукція

Фахівці компанії вивчили ринок краси і з повним розумінням манікюрного світу змогли надати представницям прекрасної статі все необхідне ідеально красивих нігтів. Першою продукцією бренду стали гель-лаки. Переваги гель-лаків TUFI profi полягає в тому, що продукція була розроблена майстрами для майстрів. У складі засобів TUFI profi є лише нешкідливі речовини, які роблять їх безпечними для використання. Лабораторії, що розробляють продукцію бренду TUFI profi, оснащені останніми технічними новинками, які пропонують компанії споживчу продукцію, яка відповідає за останні тенденції у сфері нігтьової індустрії.

Багато професіоналів відзначають, що завдяки високій якості продукції, підвищується якість роботи та впевненість нейл-дизайнера в успішному результаті.

Переваги продукції TUFI profi:

  • Дуже широка палітра кольорів, асортимент якої постійно розширюється. Кольори гель-лаку такі надихаючі, що точно не знайдеться байдужих до них. Над асортиментом постійно працюють співробітники бренду TUFI profi, щоб задовольнити запити навіть найвибагливіших клієнтів.
  • В виробництві продукту використовується сировина найкращої якості.
  • Величезна, яскрава та ретельно підібрана колірна палітра відтінків.
  • Чиста та безпечна продукція, яка не має шкідливих алергенів та формальдегідів.
  • Розумна ціна.
  • Завжди бездоганний результат.

Старт продажу

Запуск та використання ТМ на ринок було досить простим, оскільки вже була цільова аудиторія. Продаж першої продукції був і в магазинах, і в онлайн. Спочатку продажі були найкращими на інтернет-платформі TUFISHOP.

Перші відгуки було зібрано ще до запуску продажів. Бо проводилося тестування товару. Було отримано від майстрів та партнерів безліч відгуків на товар. Відгуки були різні, тому не всі новинки з'явилися на полицях магазину.

Ребрендинг бренду

Преміальна лінійка TUFI profi PREMIUM для б'юті-мейкерів народилася за три роки після введення базової лінії. Було відібрано найкращі матеріали, опитано майстрів манікюру, технологів, розроблено нову формулу, яка враховувала побажання професіоналів.

Крім того, хотілося нової та ніжної упаковки, відійти від чорного кольору, який був трендом кілька років. Переживання були щодо квадратної форми ковпачка. Це ще викликає деякі дискусії. Але головним завданням було створення якісного та доступного продукту. Творці бренду понад 10 років продають товари різних брендів, і саме вони надихнули на створення своєї "дитини".

Цілі на майбутнє

Цілі у творців завжди глобальні та масштабні. А як ще вижити на ринку із високою конкуренцією? Звісно, TUFI Profi популярний не лише на території України. Він уже має попит серед клієнтів і за кордоном.

Найбільший план – вихід TM TUFI profi на міжнародний ринок. Розміщення торгової марки на польському сайті www.tufishop.com.

На даний момент бренд TUFI profi стрімко процвітає, випускаючи нові відтінки гель-лаків, фінішне покриття, гель-фарбу, базове покриття, топ для геля лаку, топ без липкого шару, гелі для нароування і багато іншого. Покриття гель лаком TUFI profi завжди виглядатиме виграшно і радуватиме своєю якістю та винятковістю. Вся продукція зроблена за найвищими технологіями. Вона безпечна та має міжнародні сертифікати якості та безпеки.

Компанія не боїться своїх конкурентів, оскільки зосередила всі свої сили на якісній сировині та позиціонує свої нейл-продукти як преміум-клас.